info@fundacioaymaripuig.org

Èxit d’assistència a la inauguració de les nostres noves instal·lacions

El darrer dissabte dia 19 de novembre, la Fundació Aymar i Puig va inaugurar les noves instal·lacions amb la presència del conseller de Benestar Social i Famílies i una nodrida representació de la societat d’Alella.

El conseller Chakir el-Homrani va visitar les instal·lacions de la Fundació Aymar i Puig

Llegir més

La fundació Aymar i Puig inaugura l’ampliació de les seves instal·lacions

El 17 de novembre a les 16:30 h inaugurem l’ampliació de les instal·lacions de la Fundació Aymar i Puig que ens permetrà augmentar la capacitat residencial i de centre de dia.

Noves instal·lacions de la Fundació Aymar i Puig

Llegir més

Recull d’imatges de les activitats nadalenques

Un any més la Fundació Aymar i Puig vol col·laborar amb la Marató de TV3 a través d’una activitat que ens permeti captar fons per tal d’aportar el nostre granet de sorra.

Enguany la temàtica de Marató és l’ ictus i lesions medulars i celebrals traumàtiques. L’ictus és una pèrdua sobtada de les funcions cerebrals causada per un accident vascular. A Catalunya, és la primera causa de mort en les dones i la tercera en els homes. Cada any, n’hi ha més de 13.000 casos, 1.300 dels quals en pacients més joves de 55 anys. Tot i sobreviure a l’ictus, un 45% de les persones afectades tindran una discapacitat –motora, sensitiva, cognitiva, de la parla o de la comprensió– amb greus repercussions en la qualitat de vida. Només a Catalunya, 900 nens tenen una discapacitat causada per un ictus.

Activitats d’hivern

Us presentem un recull d’imatges de les activitats que estem fent durant els mesos d’hivern.

Tardes de Ball de Saló