Avís Legal

INFORMACIÓ LEGAL

La Fundació Germans Aymar i Puig compleix amb els requisits establerts en la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, així com en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre Protecció de Dades de Caràcter Personal i a tal fi ha creat el següent avís legal.

La navegació per la pàgina web www.fundacioaymaripuig.org se subjectarà a les condicions recollides en el present “Avís legal”, les quals podran ser actualitzades periòdicament i sense previ avís. La navegació per la pàgina web www.fundacioaymaripuig.org implica la perfecta comprensió i l'expressa acceptació de les esmentades condicions per part de l'usuari.

La Fundació  Germans Aymar i Puig es reserva el dret d'efectuar sense previ avís les modificacions que consideri oportunes en www.fundacioaymaripuig.org podent modificar, suprimir o afegir els continguts i serveis que es presten.

INFORMACiÓ GENERAL

FUNDACIÓ GERMANS AYMAR I PUIG