Tallers de memòria a Masnou

La Fundació Aymar i Puig col·labora amb l’ajuntament d’El Masnou, oferint tallers d’estimulació cognitiva, realitzats per la nostra neuropsicòloga especialitzada en envelliment i demències, Irene Fernández.

Els tallers, generalment coneguts com de “de memòria”, tot i que es treballen totes les funcions cognitives superiors, es dirigeixen a persones majors de 65 anys, emmarcats dins el model de l’Envelliment Actiu, amb l’objectiu de reduir el risc de patir deteriorament cognitiu.