SAD Vallromanes i Santa Maria de Martorelles

Ens plau informar-vos que la Fundació Aymar i Puig ha estat adjudicatària del servei SAD del Consell Comarcal del Vallès Oriental corresponents als ajuntaments de Vallromanes i Santa Maria de Martorelles, consolidant la nostra aposta amb el Vallès Oriental.

El servei d’atenció domiciliaria pretén de proporcionar atencions personals per millorar el benestar i qualitat de vida de la persona mantenir-se el màxim de temps possible en el domicili des de la prevenció, l’assistència i la rehabilitació amb diferents tipologies d’intervenció.