Comitè d’Ètica

L’Ètica o la moral han d’entendre’s no només com la realització d’unes quantes bones accions, sinó com la formació d’una ànima sensible” Victòria Camps

Ja des de fa una temps, la Fundació, tant al centre residencial, com al Servei d’Atenció Domiciliària (SAD), compta amb espais per a la reflexió de qüestions ètiques.

Els objectius: fer un abordatge efectiu respecte els drets de es persones usuàries, poder garantir els principis d’autonomia i intimitat, i millorar l’atenció a aquestes i les seves famílies.

Creiem que poder estudiar i assessorar en la resolució de problemes relacionats amb la dimensió moral, repercutirà en la promoció dels valors ètics i les bones actituds en la cura de les persones que atenem.